Fotoğrafım
Ad:
Konum: Türkiye

Çarşamba, Eylül 20, 2006

9 * BILINDIK BIR HIKAYE:)))

>Olay Budur!
>
>Aynı konunun 3 versiyonu...
>1- Kadin/Erkek
>2- Kadin/Kadin
>3- Erkek/Erkek
>
>1.Versiyon Kadin / Erkek: Bir erkegin hayati nasil karartilir?
>
>Kadin: Saçimi kestireyim mi?
>Erkek: Olur.
>Kadin: Ama kiyamiyorum.
>Erkek: Öyleyse kestirme.
>Kadin: Canim degisiklik istiyor...
>Erkek: O halde kestir.
>Kadin: Bana akil vermeyi birak, delilere verir gibi.
>Erkek: Eger nasil hosuma gittigini bilmek istiyorsan, sana derimki
>uzun saçli. Bunu biliyorsun.
>Kadin: Beni tanidiginda kisaydi.
>Erkek: Ve sana tam olarak ne dedigimi hatirliyorum: 'Ne güzel
>olurdun uzun saçla'.
>Kadin: Ama herkes kesmemi söylüyor.
>Erkek: Bu durumda kuaföre git ve birak uyuyayim lütfen. Bunu
>senden Allah rizasi için istiyorum.
>Kadin: Peki nasil kestireyim? Kat kat mi yoksa perçemli mi?
>Erkek: Kat kat.
>Kadin: Bana yakisacagini sanmiyorum, çünkü saçim çok düz.
>Erkek: Birak perçemli olsun.
>Kadin: Çok yorucu.
>Erkek: Yordugu zaman tekrar kestirirsin.
>Kadin: O zaman asla uzatamam.
>Erkek: Uzatmak istiyorsan kestirme güzelim.
>Kadin: Bana güzelim deme!!!!!!!
>Erkek:?!?!?!?!!
>
>2.Versiyon Kadin / Kadin:
>
>1.Kadin: Ah sekerim saçini mi kestirdin? Ne kadar güzel
>olmussun!!! 2.Kadin: Ay sahi mi söylüyorsun? Ben pek emin olamiyorum. Ay
>çok mu kisa oldu acaba...??
>1.Kadin: Amaaan ne alakasi var. Benim yüzüm bu kadar genis olmasa
>ayni kesimi bende denerdim. Benim su saçim klasik oldu artik, yeni bir
>modele hiç cesaret edemiyorum.
>2.Kadin: Ay yapma Allah askina nesi varmis yüzünün.... Bak söyle
>suralarindan kat verdirsen, harika olur!! Benim de boynum uzun olmasa ayni
>seninki gibi bir model yaptirirdim.
>1.Kadin: Ah sekerim sende bir alemsin. Keske benimde boynum
>seninki gibi olsa. En azindan su çökük omuzlarimin dikkat çekmesini
>engellemis olurdum. 2.Kadin: Ayol sen ne diyorsun?.. Senin gibi omuzlari
>olsun isteyen bir sürü kiz var... Giydigin her sey sana öyle yakisiyor
>ki.. Birde benim su kisa kollarima bak. Omuzlarim seninkiler gibi
>olsaydi, giydigim bluzlar üstümde emanet gibi durur muydu? Vir vir vir,
>dirdirdir...
>
>3.Versiyon Erkek / Erkek:
>
>1.Adam: Saçini mi kestirdin?
>2.Adam: Evet
>1.Adam: Sihhatler olsun abi!..
>2.Adam: Sagol...
>

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home