Fotoğrafım
Ad:
Konum: Türkiye

Çarşamba, Eylül 20, 2006

20 * COCUKLAR ICIN EL KITABI

Bir Bebegin Kucuk El kitabi

-balik kavanozundan su ic
-yapiskanli ellerini misafirlerin elbiselerine sil
-kazaginda kucuk bir delik bulursan,onu artik kucuk
bir delik olmayana kadar cekistir.
-iyi bir icecegi ziyan etme,ancak leke birakacagini
bildigin icecekleri dok
-bakicina annenin yaninda"anne" de.
-"dokunmayin" uyarisinin her seye dokunmak icin bir
izin belgesi oldugunu unutma
-hapsirirken kesinlikle agzini kapama
-kimsenin bakmadigi zamanlar yeni dogmus kardesini
kucaginda tasi
-sana tabagin,caydanligin ya da radyatorun sicak
oldugunu soyleyen buyugune asla inanma,kendin
arastirmakta israr et ve sonra da onlarin sucuymus
gibi agla
-fotograflarda yapiskan parmak izleri birak
-haberleri seyrederlerken televizyonu kapat
-gercekci hikayeler anlatmayi ogren
-bakicina melek,anne babana canavar ol.
-annenin tuvalet kuyrugunda one gecmek icin seni
kullanmasina izin verme
-annenin makyaj cantasinin icindekilerle cesitli
denemeler yap
-yatakta zipla
-ilacini icmeyi reddet
-yemegin ya da icecegin icinde'saklanmis' bile olsa
ilaci farketmeyi ogren.
-en pis tuylu oyuncaginin yikanmasina asla izin verme
-organik ol
-camur ye.
-sivri obje koleksiyonu yap
-tabagindaki bezelyelerle oyna,ama hicbir kosulda
onlari yeme.
-burnuna bilye sIkistir
-dergilerin kapaklarini yirt
-paket kagidiyla oyna, hediyelerle ilgilenme
-esyalar icin yeni adlar icad et ve tum aile bunlari
kullanana kadar israr et
-sacinin yikanmasindan nefret et
-balon ufle,sabun ye
-burnunu dogru durust sumkureme
-yasli bir akraba tarafindan opuldukten sonra daima
yanagini sil
-uyanmadan yataktan dus
-oyuncaklarini oteki cocuklarla kolay kolay paylasma
-buyuklerin sinirlerini yipratan muzikli oyuncaklari
tercih et
-kalp carpintilarina neden ol,yuksek iskemlende ayaga
kalk.
-agzin doluyken hapsir
-insanlarin gozune parmagini sok
-parmagini em
-komurle oyna
-ne kadar uzun surerse sursun uyumak icin
sallandirilmayi iste
-agzindan cok sacina yemek girmesini sagla
-diger bebeklerin balonlarini patlat
-"Ne?" de.
-gece mumkun oldugunca cok lambanin yanmasinda israr
et
-tabagindan degil onlugunden yemeyi tercih et
-herkesten once telefonu ac
-aynalara parmak izi birak
-oyuncak olmayan cok sevdigin bir oyun aletin
olsun(matkap gibi:)
-unutma ,Allah catal kasIk kullanmani isteseydi,sana
metal parmaklar verirdi
-emzigini en olmadik yerlerde dusur ,yikamak zorunda
kalsinlar
-annenle babani birbirine dusurmeyi ogren
-kedinin kuyrugunu cek
-birisi yeni cikan disini yokladiginda sIki isir,
-su birikintisinde yuru
-yazi kagidi yerine duvar kagidini boya
-manavda meyveleri isir ve yerine birak
-burnunu kagit mendilsiz silmenin uc
yolu:a)koluna b)baska birisinin gomlegine c)dilinle
-her firsatta coraplarini cikart
-arada sirada merdivenlerden yuvarlan
-kendi sacini kendin kes
-uc yasina geldiginde bilgisayar uzmani ol
-evin anahtarlarini degisIk yerlerde sakla.
-tuvalet kagidini sonuna kadar cek.
-oyuncak ayinin gozlerini cikartmayi ihmal etme.......

3 Comments:

Blogger gazel vakti said...

Ay aay ayy canım ya şimdi gördüm demin yanlış postta bakmışım:ben başlara baktım.Çok güzel bir jest yaptın.Jestlerin en güzelini yapan güzel kuğuya teşekkür ederim.

21/9/06 12:27 ÖS  
Blogger gazel vakti said...

Bu mail bana aylar önce gelmişti geçenlerde yanlışlıkla silmişim çok üzüzlmüştüm.Sende görünce çok sevinmiştim:kuğu bizim yerimize biriktiriyor diye. Allah'da seni mutlu etsin.Ne diyim ben sana.

21/9/06 12:28 ÖS  
Blogger KUGUU said...

CANIMCIM geliyorum gidiyorum 21 e bakiyorum yorum yok
simdi tesadufen 20de gordum bu yorumlarini.
ya ben bilemedm yada sen bir alttaki posta yorum biraktigini farketmeden aceleden:))
Sen de hep mutlu ol emi
hele bugunevlilik yildonumunuz sizin - misli misli mutlu ol canim.

21/9/06 2:50 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home