Fotoğrafım
Ad:
Konum: Türkiye

Perşembe, Eylül 21, 2006

31 * BENIM DEĞERIM COK FAZLA !

Siz bunu okuduktan sonra ne dusunursunuz... bilemem?

>>
> >
> >Bir konusma sirasinda adamin biri kadinin birine sormus:
> >
> >"Nasil bir erkek ariyorsun?"
> >
> >Kadin bir süre sessiz kaldiktan sonra adamin gözlerinin içine
bakarak sormus:
> >
> >"Gerçekten bilmek istiyor musun?"
> >
> >Adam biraz isteksiz, "Evet" demis.
> >
> >Ve kadin baslamis anlatmaga...
> >
> >"Bugün ve bu yasta bir kadin olarak, bir erkege onun benim için
> >
> >benim kendime yapabilecegimden fazla ne yapabilecegini soracak
> >konumdayim.
> >
> >Kendi masraflarimi karsilayabiliyorum; bir erkegin yada bir baska
kadinin yardimina gerek
> >
> >duymadan evimi idare ediyorum. Böyle olunca,
> >
> >"Sen masaya ne koyuyorsun?" sorusunu sorma konumundayim.
> >
> >Adam kadina bakmis. Paradan söz ettigini düsünüyormus.
> >
> >Kadin hemen bu düsünceyi düzeltmis: "Sözünü ettigim, para degil.
> >
> >Ondan öte bir sey istiyorum. Hayatin her alaninda mükemmeliyeti
arayan bir erkege
> >
> >ihtiyacim var."
> >
> >Adam arkasina yaslanip kollarini kavusturarak kadindan biraz daha
açiklama istemis.
> >
> >Kadin baslamis anlatmaga:
> >
> >"Kendini zihnen mükemmellestirmeye çalisan birini istiyorum,
> >
> >çünkü sohbet ve zihnen uyarilma ariyorum. Basit bir adama
ihtiyacim yok.
> >
> >Ruhen mükemmellesmeye çalisan birini ariyorum, çünkü dengesiz bir
birlesmeye ihtiyacim yok.
> >
> >Inananlarla inanmayanlarin bir araya gelmesi felakete yol açar.
> >
> >Parasal açidan mükemmellik arayan bir erkege ihtiyacim var, çünkü
parasal bir yük istemiyorum.
> >
> >Bir kadin olarak yasadiklarimi anlayacak kadar duyarli,
> >
> >ayagimi saglam basmami saglayacak kadar güçlü bir erkek ariyorum.
> >
> >Saygi duyabilecegim birini ariyorum. Ona boyun egmem için onu
saymam gerekir.
> >
> >Kendi isini yürütemeyen adama boyun egemem.
> >
> >Boyun egme konusunda sorunum yok... yeter ki buna deger biri olsun.
> >
> >Tanri kadini erkege es ve yardimci olarak yaratmis. Kendine
yardim edemeyen adama ben yardim edemem."
> >
> >Kadin aklindan geçenleri böyle döküverdikten sonra adama bakmis.
> >
> >Adam yüzünde saskin bir ifadeyle oturakalmismis:
> >
> >"Çok fazla istiyorsun." demis.
> >
> >"Degerim çok fazla." diye yanitlamis kadin.
> >
> >Bu iletiyi degeri çok fazla olan bütün kadinlara gönder.
> >
> >NASIL OLMALARI GEREKTIGINI BILMELERI IÇIN BAYLARA DA GÖNDER.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home