Fotoğrafım
Ad:
Konum: Türkiye

Çarşamba, Eylül 20, 2006

22 * EVLENMEK ISTEMIYORUM

(ps: Geldiginde altinda Can Dundar yaziyordu ama ben onun oldugundan cok emin degilim, hatta sanmiyorum. tarzina benzemiyor. daha ziyade nette dolasirken eklenmis veya yazan kisi daha cok okunsun diye onun adiniyazmis gibi geldi bana- nedense ?:))


EVLENMEK İSTERDİM,

Süper bir düğünüm olsun, bembeyaz, sırtı açık bir gelinliğim olsun, annem sevincinden ağlasın diye.


Kıvırcık saçlı bir kız çocuğum olsun ve bana anneler
gününde çarpık çurpuk yazısıyla okulda yaptıkları
kartı getirsin diye...

Geceleri gök gürleyip fırtına çıktığında korkarak
yastığıma sarılmayayım diye...

sevdiğim erkek bana : canım karıcığım
desin diye...

Artık yemek yapmayı öğreneyim, devamlı yumurta ve
makarna pişirmeyeyim diye...

A M A E V L E N M I Y O R U M

Sevdiğim erkeğin kirli iç çamaşırları, lavobodaki
sakal artıkları, kaprisleri, küfürleri,
vurdumduymazlıkları ve yalanları arasında onu neden
sevdiğimi unutmayayım diye...

İşin içine para ve çıkar hesapları

girdiği zaman büyük aşkların nasıl küçüldüğünü
görmeyeyim diye.

Aldatılmanın dayanımaz hafifliği ile tanımayayımdiye...

Canım babacığımdan kalan tek sahip olduğum şeyi,
soyadımı verip yerine bana soyadından başka verecek çok büyük birşeyi olmayan birininkini almayayım diye....

Gece Kız arkadaşım ağlayarak bana telefon açtığı zaman
kedime ertesi gün için mama koyup geceliğim ve diş fırçamla onun evine gidebileyim diye..

Ben olgusunu daha yeni yeni öğrenmişken, bunu Biz olgusuna değişmeyeyim diye...

CAN DÜNDAR

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home