Fotoğrafım
Ad:
Konum: Türkiye

Perşembe, Eylül 21, 2006

32 * ESINI SEVEN KOCA:))

Samsun'da, birlikte yaşadığı Ali Demircioğlu'nu çorbasına fare zehiri
katarak öldürdüğü iddiasıyla yargılanan Leyla Demirbostan, son
duruşmada sunduğu "DELİL" ile mahkeme heyetini kahkahalara boğdu.
Demirbostanın merhum Demircioğlu'nun yazdığını öne sürdüğü, "KARIMIN
SUÇU YOK, ONU SERBEST BIRAKIN" yazılı not herkesi güldürdü !

Hastahane mahallesinde, aralık ayında aralarında çıkan tartışma
nedeniyle Demircioğlu'nu çorbasına fare zehiri koyarak öldürdüğü
iddiasiyla 2. Ağır Ceza Mahkemesi'nde idam istemiyle yargılanan bir
çocuk annesi Demirbostan, dünkü duruşmada "ÖNEMLİ"dir diyerek
bir "DELİL" sundu.

Borç senedi arkasına tükenmez kalemle yazılan notta şu ifadeler yer
aldı: Karımı serbest bırakın "Saygıdeğer hakim bey. Ben Ali
Demircioğlu. Ben kendi kendime hazırladığım ilacı, yemeğime kendim
koydum. Leyla Demirbostan'ın hiçbir suçu yok. Suçsuz yere yatıyor.
Çekyat borcumu ödeyemediğim için canıma kıydım. Eşimi ablası Hatice
Kaya'nın evine göndermiştim.
Saat 11.00'de gel dedim, o da geldi. Beni eşim tuvalete girerken
gördü. Beni çok seviyordu. Bana kıyamaz. Şimdiye kadar eşimin bana
böyle bir sey yapacağı aklımın ucundan bile geçmez. Ailemin suçu
yoktur. Beni yine hastaneye kaldıran eşim oldu. İlacı ben aldım. Onu
serbest bırakın."

Yazının okunmasıyla birlikte mahkeme heyeti ve duruşmayı izleyenler
kahkahalara boğulurken, Ali Demircioğlu'nun babası Osman
Demircioğlu, "Oğlum düzgün yazı yazamaz" dedi. Demirbostan da, " Bu
mektuptaki yazı onundur"
karşılığını verdi. Duruşma, mektubun incelenmesi için ertelendi.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home