Fotoğrafım
Ad:
Konum: Türkiye

Cuma, Eylül 22, 2006

39 * KADIN ve ERKEK BLOGGERLARA ITHAFEN

Kadının günlüğü

Bugün üç yil bitti. Onun karsisina gelinlikle çiktigim günkü kadar mutluyum.Tanrim, onu ne kadar seviyorum. Mükemmel bir erkek, cazibeli, yakisikli,anlayisli,sevecen, her sey var. Bugün Cumartesi, biraktim arkadaslariyla eglensin. En sevdigi yemek olan pastirmali kurufasulye ile pilav yapiyorum.Pisti, demleniyor. Banyo yaptim, en sevdigi kiyafeti giydim. Yemekten sonra,söminenin karsisina bir sise kirmizi sarapla uzanacagiz.. Eve geldi sonunda. Beni öpüsü biraz soguktu, akli baska yerde sanki. AmanTanrim, yoksa? Tüm cilvelerime ragmen, bana saldirmadi. Arkadaslariyla ne yaptigini sordum, agzinda bir seyler geveledi. Yemekte biraz keyfi yerine gelir gibi oldu, ama hala dalgin, hala uzak, hala kabuguna çekilmis. Herhalde ÖTEKINI
düsünüyor. Benden genç mi acaba? Isyerindeki sarisin pazarlama temsilcisi olmasin? Söminenin karsisinda sarabimizi yudumlarken, artik dayanamadim "neyin var?"diye sordum. Gülümsedi, zoraki bir gülümseme,aci dolu, uzaklik dolu.."Yok birseyim" diye geçistirdi. O gürül gürül yanan askin bu kadar cabuk bitecegine inanamiyorum, daha dün bana ebediyete kadar benimle olmak istedigini söylüyordu.Bugün aramizda iletisim kopuklugu basladi bile. Belki de kilo aliyorum.Çok mu vir vir yapiyorum? Elini
tuttum. Elimi oksadi, ama eller hissiz, parmak uçlari soguk...Stepe baslasam? Çocuk istesem? Yalan, yalan, yalan.Kendimi kandirmaktan baska bir sey degil bunlar. Bitti...Bittti...Bitti. Tanrim, ölmek istiyorum. Kendimi son kez onun kollarina attim. Aglaya aglaya uykuya dalmisim.

************************************
Erkegin Günlügü: (AYNI GUN)

Öf be, Fener yine yenildi.. Ama, kurufasülye güzeldi

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home