Fotoğrafım
Ad:
Konum: Türkiye

Salı, Nisan 24, 2007

DEGER BILMEK!

Bir gun Avrupa'nin unlu sanat merkezikentlerinden birinde gezencocugun biri bir vitrinde cok hos birtablogorur. Tablo bedelioldukca pahalidir.Cocuk bu tabloyu bir sonraki sene abisinindogum gunune almayi isterve bir is bulup kit kanaat gecinerekbiriktirdigi tum para ilemagazaya gider.Sanslidir tablo hala satilmamistir. Icerigirer ve tabloyu bir sureyakindan izledikten sonra resmi yapansanatciyi bulur ve "agabeymindogum gunu icin bu resmi satin almakistiyorum, tum paramda bu kadar"der.Ressam birsure dusundukten sonra. Resmipaketler ve resmi satar.Cocuk paketini alir ve tesekkur ederekcikar.Magazada adamin arkadaslari da vardir vesaskin saskin sorarlar:"Sen ne yaptin o resmin degeri milyonlarederdi. Neden bu kadar cuzibir rakama sattin?"Adam cevap verir:''Evet, ben bu resme milyonlarini verecekbirsuru insanbulabilirdim, ancak tum servetini bu resmeverecek kac kisibulabilirdim? ...

"Gunumuzde insanlar her seyin fiyatini biliyor, fakat hicbir seyindegerini bilmiyorlar. "Oscar Wilde

2 Comments:

Blogger Nasıl geçti habersiz... said...

Evet rabbim seni de kıymet bilene düşürsün inşallah.:)

Bu annemden öğrendiğim bir dua.:)

18/5/07 1:43 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Simdi gordum daha.
Tsk ederim Yagmurum:))

22/5/07 3:49 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home